Kehijauan Milik ALLAH SWT

"Dan Dialah yang menurunkan air hujan dari langit,lalu kami tumbuhkan dengan air itu segala macam tumbuh-tumbuhan , maka Kami keluarkan dari tumbuh-tumbuhan itu tanaman yang menghijau, Kami keluarkan dari tanaman yang menghijau itu butir yang banyak; dan dari mayang kurma mengurai tangkai-tangkai yang menjulai, dan kebun-kebun anggur, dan (Kami keluarkan pula) zaitun dan delima yang serupa dan yang tidak serupa. Perhatikanlah buahnya di waktu pohonya berbuah, dan (perhatikanlah pulalah) kematangannya. Sesungguhnya pada yang demikian itu tanda-tanda (kekuasaan Allah) bagi orang-orang yang beriman." (Al-An'am 6: Ayat ke 99)





    
    
                                                                                               

Assalamualaikum wbt..ok semua kte rest jap mata kita yang penat duk download movie, hacking, dan lain2..Hari nie Mr.Pingu nak restkan minda korang dengan melihat kehijauan dan keindahan alam ciptaan Allah SWT ini! Maklum la hidup nie sekejap je kadang-kadang terlupa gak tentang bumi yang di pijak ini milik Allah SWT.

Hayatilah gambar di atas dengan hati yang penuh rasa rendah diri..Semoga sedikit sebanyak dapat menyedarkan kita tentang ayat-ayat Allah SWT.

Semoga berguna..papaii..~~=)  

Ulasan