Islamic Web For All Generation N All Over The World (4 New Site)


Assalamualaikum wbt .. Untuk hari ini Mr.Pingu kongsikan dengan pembaca semua tentang 2 website tersohor iaitu "I Love Islam" dan "Harun Yahya". Sejarah I Love Islam ini diilhamkan oleh 5 bekas pelajar A-Level di Kolej Yayasan UEM (dahulunya dikenali sebagai Kolej Matrikulasi Yayasan Saad) sesi 2004/2006. Apa yang menariknya web ini adalah pelbagai info-info yang berguna tidak kira kanak-kanak sehingga dewasa contoh info ialah Kesihatan, Tazkirah, Penididkan, Teknologi, Keluarga dan sebagainya.

Web I Love Islam :
Klik Sini


Seterusnya Web tersohor dunia "Harun Yahya". Ditulis oleh lelaki terkenal didunia iaitu Adnan Oktar. Beliau menulis buku-buku dibawah nama Harun Yahya. Beliau sangat terkenal di dunia dan untuk pengetahuan pembaca Malaysia dibawah TV9 menyiarkan video-video yang bersumberkan web ini iaitu Harun Yahya. Beliau juga sentiasa bersiaran langsung dibawh A9 TV, aplikasi A9 TV untuk Android, Blackberry, dan IPhone disediakan. 


Web beliau banyak mengisahkan tentang kebesaran Allah dan Penciptaan-Nya. Ruangan artikal, buku, kanak-kanak disediakan beberapa artikal boleh didownload untuk memudahkan pembacaan. Ruangan foto disediakan menunjukkan betapa cantik dan hebatnya penciptaan Allah swt.  

Web Harun Yahya :
Klik Sini

New Site ~~~
1. Islam Itu Indah
2. BayuBorneo

3. 1 Artikel Islam
4. Islamic Clearning Centre


Ok setakat tu je untuk hari ini semoga web-web yang Mr.Pingu berikan berguna untuk pembaca tidak kira kanak-kanak, remaja dan orang tua dan semoga pembaca semua peroleh kebahgiaan dunia dan akhirat. Amin. ^o^

Ulasan