Selamat Berpuasa


Assalamualaikum semua sempena besok Start semua umat islam berpuasa saya admin PelitaSiang.Blogspot mengucapkan selamat berpuasa kepada semua pembaca yang beragama islam diseluruh dunia khususnya Malaysia. Semoga Ramadhan yang bakal tiba ini saya harap pembaca dapat menghayati bulan yang penuh keberkataan ini dengan semangat, kesabaran, dan keimanan yang tinggi semoga setiap saat, minit, mahupaun hari di isi dengan amal ibadat. InsyAllah.

Dikesempatan ini juga saya sangat bersyukur kepada Allah SWT yang telah memberikan nyawa dan nafas kepada saya untuk menulis dan berkongsi ilmu dengan pembaca semua tidak kiralah ilmu itu sedikit mahupun banyak. Jika dikumpul insyAllah boleh dijadikan bekalan didunia mahupun Akhirat. Selama penubuhan blog ini juga saya ingin meminta maaf kepada semua yang sudi membaca serta meluangkan sedikit masa untuk membaca andai ada salah dan silap yang saya lakukan sepanjang penubuhan blog ini.

Akhir kata dari penulis bersama-samalah kita memperbayakkan amal ibadah dibulan Ramadhan ini yang datang hanya sekali. "Ingat Setiap Hari Yang Kita Hidup Adalah Bonus" ~ Kata2 dari orang india. Jumpa lagi.. (^O^)/ 

Sumber/Rujukan:
1. Gambar 1 

Ulasan