Software Burn DVD

Assalamualaikum semua ok. Hee cantik xGAMBAR dekat atas? huhuh..Penyejuk mata daaa.. Orang bujang cmnie la. kih2.. =) Orait dah2 tengok apa nie, yang atas tu saya punya la hee. Ok berbalik pada tajuk kat atas, hari ini saya ingin perkenalkan kepada pembaca semua software yang mudah, ringkas, cepat, selamat, dan banyak lagi. Jika pembaca mencari software yang sesuai digunakan dan mempunyai tetapan yang menarik saya syorkan pembaca gunakan software ini.

Burn Aware Free

Ok apa kelebihan software ini jom kita kaji, pembaca dapat perhatikan tetapan UI ianya sangat ringkas dan mudah difahami. Selain itu, proses burn sangatlah cepat dan peratus kejayaan setiap burn DVD/CD sangat tinggi iaitu 99%. Saya jamin. =) Ringkasnya saya tunjukkn kelebihan software ini dekat bawah ye.

Kelebihan

  • Menggunakan CPU yang rendah semasa proses burn dvd/cd
  • Senang digunakan, klik dan burn
  • Menyokong semua jenis DVD/CD ROM 
  • Laju dan stabil
  • Menyokong semua jenis format lagu dan video
  • Dan terbaru menyokong Windows 8 
  • Saiz fail : 18MB
Sumber/Rujukan :

Ulasan