Koleksi Widget Untuk Blog 2014

Koleksi Widget Untuk Blog 2014

Assalamualaikum semua . Hari yang indah ini MrPingu ingin berikan sedikit senarai lawan web yang menyediakan perkhidmatan widget. Ini adalah antara yang terbaik MrPingu ambil harap pembaca suka la eerrr.. haha ..^^ Blog laju tanpa macam kurang je ? Jangan risau kat bawah ni MrPingu bagi senarai web yang sediakan widget memang cute la .. hee ..=)



Widget Untuk Blog 2014

WidgetIndex.Blogspot  Selepas bertahun-tahun ia ditubuhkan blog ini telah mendapat "Pagerank 4" power tu haha .. Banyak widget yang cute, comel, hensem, anime, ucapan dan sebagainya anda boleh dapat. Ianya sememstinya percuma.Selain itu, admin blog tersebut juga mengajar anda step by step cara untuk install widget di blog anda. Jadi tunggu apa lagi nak widget cute dan meletup disinilah tempatnya.^^

Contoh widget: 


Widget Untuk Blog 2014

Cantik kan ?? so add la cepat haha .. ^^


Widget Untuk Blog 2014

AdiWidget.Blogspot Keuniakan dan kesenian widget-widget yang terdapat di blog diatas memang meanarik minat pambaca tidak percaya cuba la skodeng haha .. Blog ini tidak kurang hebatnya ia menawarkan widget yang berunsur islamic, politik, carton, animasi bergerak dan banyak lagi. Widget yang ringan dan menawarkan "masa loading hanya 0.15saat" sangat sesuai kepada blogger kerana tidak melambatkan loading pages. Sedikit contoh widget dibawah.

Contoh:


Widget Untuk Blog 2014

Kedudukan widget juga boleh pilih sesuka hati anda. Jadi apa komen anda? ^_^


Widget Untuk Blog 2014

AnimaxWidget.Blogspot Keseluruhan blog ini kebanyakan sama cuma apa yang berbeza dalam blog ini ialah banyak pilihan widget yang dapat anda pilih. Ianya sangat manarik dan jika anda mempunyai citarasa yang berbeza blog ini sesuai untuk anda. Kalau anda suka artis malaysia blog ini ada juga menyediakan widget artis. Jadi itu sahaja setakat ini semoga blog-blog pembaca semua semakin berseri.InsyAllah. 

Contoh :


Widget Untuk Blog 2014

Selamat mencuba. ^^

Ulasan

  1. Blogwalking :) thank You for info :)

    jemput singgah anaalthafunnisamisshieda.blogspot.com

    BalasPadam
    Balasan
    1. terima kasih sudi singgah blog kita. saya singgah nanti blog awak yupp.

      Padam

Catat Ulasan