Watak Dan Suara Dalam DOTA 2 Games

Watak Dan Suara Dalam DOTA 2 Games

Assalamualaikum wbt. Selamat pagi semua. Hari ini Mr.Pingu ingin berkongsi dengan anda tentang suara dalam watak DOTA 2 Games. Mungkin ramai yang telah bermain games ini tetapi anda tahukan suara yang digunakan oleh watak-watak dalam DOTA 2? Tidak Tahu? Jom layan !! First layan trailer dulu !! 

P/S : Untuk pengetahuan anda games ini boleh dimain online secara percuma dengan syarat anda download "STEAM" di website DOTA 2. Create akaun dan "DOWNLOAD" Dota 2 didalam STEAM yang anda install mudah bukan? 


Dah abih layan trailer ? Jom layan suara watak dalam DOTA 2 Games. Hahah mesti anda terpesona. Hahh dah tertarik ? Tungu apa lagi cepat-cepat download games tersebut di STEAM ! Dan anda boleh berlawan diseluruh dunia. ha2 .. ^^

P/S: Tahukah anda Malaysia juga telah meyertai Dota 2 Championship tak silap Tahun 2013/2012 macam tu la . Tahu berapa hadiah dia ? 6million!! Crazy ? Yes !! ha2 .. So ready to go crazy zasssss .. Layan !!



Ok habis sudah Trailer dan Suara watak so tunggu apa lagi ? Nak kena ajar gak ke ?? haha.. Selamat meluangkan masa lapang. kih2  .. Terima kasih. ^^

Artikal Menarik : http://bit.ly/1n27Zow 

Ulasan